Gerrit Schepers neemt afscheid als webmaster van KNNV Vriezenveen

Beste leden en bezoekers,

Na vele jaren met plezier de website van KNNV Vriezenveen te hebben beheerd, heb ik besloten om mijn rol als webmaster neer te leggen. Door een recent herseninfarct heb ik momenteel wat meer moeite met lezen en schrijven, en ik wil me de komende tijd richten op mijn revalidatie.

Gelukkig gaat het fysiek goed met me, en mentaal zie ik elke dag vooruitgang. Het is een stap die ik neem om mezelf de ruimte te geven om te herstellen. Ik ben dankbaar voor de samenwerking en het vertrouwen dat ik in de afgelopen jaren heb mogen ontvangen.

KNNV Vriezenveen is nu op zoek naar een nieuwe webmaster die met enthousiasme de website kan voortzetten. Heb je interesse om het stokje over te nemen? Neem dan contact op met onze secretaris. Jouw bijdrage kan een waardevolle aanvulling zijn voor onze vereniging!

Dank voor alles en tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Gerrit Schepers